9 nasvetov za boljša Instagram besedila
Čeprav so paradni konj Instagrama privlačne fotografije, pa morate poskrbeti tudi za odlične zapise, ki bodo uporabnike spodbudili, da vašo objavo komentirajo, všečkajo in da vam na koncu tudi sledijo. Dobri zapisi dodajo piki na i fotografiji, pritegnejo sledilce in jim pokažejo, da vas zanima tudi njihovo mnenje. Z vami delimo 9 nasvetov, kako izboljšati besedilo ob fotografiji.
NAPIŠITE VEČ OSNUTKOV
Se vam zgodi, da se popolnega besedila spomnite šele, ko je prepozno? Tako kot se čez dva dni spomnite, kaj bi bil popoln odgovor na tisto tečno vprašanje, ki ste ga dobili od sodelavca?
Torej? Ne hitite. Zapišite si nekaj idej, malce počakajte, povprašajte za mnenje sodelavce in si vzemite čas.
Objavljanje v realnem času je postalo že malce pase. Vidnost vaših objav na časovnici vaših sledilcev bo kmalu postala odvisna od števila všečkov in komentarjev objave, vašega odnosa z uporabnikom, ki objavlja, in drugih dejavnikov. Zato je pomembno, da si vzamete čas in ustvarite odličen zapis, ki bo obdržal vaše sledilce, jih prepričal, da objavo delijo s prijatelji, in jih spodbudil k sodelovanju z vašo vsebino.
NAJPOMEMBNEJŠE PODATKE POVEJTE TAKOJ
V zapisu imate na voljo 2.200 znakov, kar ni malo, zato mora biti besedilo nadvse privlačno, da ga sledilci preberejo do konca. Večina uporabnikov neha brati po treh ali štirih vrsticah besedila.
To še ne pomeni, da ne smete izkoristiti vseh znakov, le poskrbite, da pomembno vsebino sporočite najprej, odvečne informacije, # in @ pa pustite za konec. Besedilo lahko začnete tudi tako, da sledilce takoj opozorite, da jih v dolgem zapisu čakajo zanimivosti.
VKLJUČITE “CALL-TO-ACTION”
Gre za najboljši način privabljanja interakcije s sledilci. Ljudi z glagoli pozovete, da nekaj storijo, namesto, da smo vidijo objavo. Če objavite zabavni meme, lahko spodaj na primer zapišete“Srčkaj, če se to dogaja tudi tebi.” Dodate lahko tudi vprašanje, pozovite sledilce, da označijo prijatelje …
UPORABITE KLJUČNIKE #
V kolikor imate odprt profil, vam priporočamo uporabo ključnikov, ki med seboj povezujejo iste vsebine. Vsak, ki išče določen ključnik, lahko tako naleti tudi na vašo objavo (v kolikor ste ga uporabili). Na Instagramu lahko uporabite 30 ključnikov, vendar lahko veliko število zmoti uporabnike. Priporočamo uporabo 5 relevantnih ključnikov, a če ne želite, jih ne rabite uporabljati. V kolikor se lepo podajo v besedilo, jih lahko uporabite že v povedih, sicer priporočamo, da jih zapišete na dnu objave.
UPORABLJAJTE LAHEK TON GOVORA
Vsako družbeno omrežje ima svoj način govora. Na TikToku moramo biti preprosti in zabavni, na Instagramu pa je priporočljivo, da uporabljamo lahkoten, zabaven ton, ki prikazuje bolj pristno, osebno noto znamke oziroma posameznika. Lahko se odločite, da boste vedno uporabljali dolge, pripovedovalne zapise, lahko uporabljate samo šaljive povedi.
UPORABLJAJTE ČUSTVENČKE
Skoraj vsak samostalnik že ima svoj čustvenček, njihova uporaba v zapisih pa doda malce osebnosti. Čustvenčke lahko uporabite na začetku povedi, namesto določenega samostalnika ali pa na koncu.
NAVZKRIŽNA PROMOCIJA
Svoje besedilo lahko uporabite tudi za križno promocijo med različnimi družbenimi omrežji in sledilce povabite, da vas sledijo tudi drugje.
KO STE V DVOMIH, BODITE KRATKI
Odvisno od vašega občinstva bodo vaši napisi morda morali biti daljši ali pa krajši. Če ste živilsko podjetje, ki objavlja recepte, je dobro, da imate daljše besedilo, a vnesite le najpomembnejše informacije. Če še niste prepričani, kakšen bo glas vaše blagovne znamke, je dobro, da ostanete kratki. Nekateri izmed najboljših napisov na Instagramu so kratki zapisi, ki izrazijo bistvo, fotografija pa doda preostalo.
NAJ VAM BODO DRUGI ZGLED
Kaj zapis naredi dober?
- Začetek z dobrim “call-to-action”
- Manjše število ključnikov
- Kratki zapisi
- Koristne informacije
- Zabavna vsebina