Kako izpolnim vlogo za pridobitev vavčerja
Da bo oddaja prijave za pridobitev vavčerjev enostavnejša, smo za vas pripravili spodnja navodila.
POSTOPEK PRIDOBITVE VAVČERJA ZA DIGITALNI MARKETING
- Prijavitelj iz Kataloga strokovnjakov DIH Slovenije izbere zunanjega izvajalca in se dogovori o možnosti izvedbe.
- Prijavitelj na strani ePortala SPS pripravi in odda vlogo na javni poziv (navodila spodaj.)
- Prijavitelj v roku 15 delovnih dni od oddaje vloge prejme obvestilo o odločitvi o dodelitvi sredstev.
- Če je odločitev pozitivna, mora prijavitelj digitalno podpisati pogodbo in jo v roku 8 dni vrniti Slovenskemu podjetniškemu skladu.
- Po zaključku vseh izvedenih aktivnosti mora upravičenec na portalu DIH Slovenije oddati zahtevek za izdajo Mnenja DIH Slovenije s spletno povezavo (link) do delujoče spletne strani/mobilne aplikacije/spletne trgovine/rezervacijske platforme in poročilom o testiranju, ki vam ga pripravimo mi.
- Prejeto pozitivno Mnenje DIH Slovenije mora prijavitelj skupaj z ostalimi obveznimi prilogami k zahtevku v največ 6 mesecih (od dneva podpisa pogodbe) oddati prek ePortala SPS.
- Dokumentacijo na DIH Slovenije posreduje prijavitelj in ne zunanji izvajalec.
NAVODILA ZA IZPOLNJEVANJE VLOGE
1.Najprej opravite registracijo na portalu SPS, kjer tudi oddaje prijavo. https://eportal.podjetniskisklad.si/prijava
POTEK PRIJAVE
MATIČNA ŠTEVILKA: Navedete 10-mestno matično, kot je navedena v poslovnem registru.
ELEKTRONSKI NASLOV PRIJAVITELJA: Navedete kontaktno osebo za komunikacijo s Slovenskim podjetniškim skladom v povezavi s tem javnim pozivom.
NAZIV BANKE, PRI KATERI JE ODPRT TRANSAKCIJSKI RAČUN: Vpišete svojo banko, pri kateri ima odprt transakcijski račun, na katerega mu bo lahko Slovenski podjetniški sklad, po odobritvi zahtevka, nakazal subvencijo.
PRIMERTNOST PODJETJA: Navedete lastnika podjetja in njegove deleže.
VELIKOST MSP: Utrezno označite velikost podjetja, upoštevajoč Prilogo I Uredbe 651/2014/EU.
Velika podjetja niso upravičena do sofinanciranja po tem javnem pozivu. Vpisati mora število zaposlenih za tri predhodna leta, čisti prihodek od prodaje in bilančno vsoto. V primeru partnerskih in povezanih podjetij se določi tudi njihove deleže, število zaposlenih v treh predhodnih letih, čisti prihodek od prodaje in bilančno vsoto. Družbo je potrebno kategorizirati v mikro, malo ali srednje veliko podjetje.
ŠTEVILO ZAPOSLENIH NA DAN ODDAJE TE VLOGE: Vpišete število zaposlenih na dan oddaje vloge. Na ta dan morate imeti vsaj 1 zaposlenega. Za potrebe tega poziva se upošteva kot zaposlena oseba tudi nosilec dejavnosti pri s.p. (če je to njegova edina podlaga za zavarovanje).
PREDSTAVITEV PROJEKTA:
- Razlogi za odločitev za aktivnosti digitalnega marketinga. Utemeljite, zakaj ste odločil za aktivnosti digitalnega marketinga.
- Aktivnosti digitalnega marketinga (ustrezno izberite, eno ali več aktivnosti): Prijavite lahko eno ali več aktivnosti do višine maksimalnega zneska subvencije skladno z točko II.1.
- Domena: Vpišite domeno za spletno stran/spletno trgovino. Vpisati morate svojo domeno, ne domeno zunanjega izvajalca.
- Vpliv uvedbe digitalnega marketinga (nove spletne strani/mobilne aplikacije/spletne trgovine/rezervacijske platforme) na povečanje konkurenčnosti podjetja: Na kratko pojasnite na kakšen način bo uvedba digitalnega marketinga (nove spletne strani/mobilneaplikacije/spletne trgovine/rezervacijske platforme) pripomogla k povečanju konkurenčnosti podjetja.
IZBOR ZUNANJEGA IZVAJALCA ZA DIGITALNI MARKETING:
Navedba izbranega zunanjega izvajalca: Navedete izbranega zunanjega izvajalca iz kataloga strokovnjakov za vsako aktivnost, ki jo prijavlja.
FINANČNI NAČRT PROJEKTA
- Vrednost upravičenih stroškov (v EUR): Navedete vrednost upravičenih stroškov.
Na primer: strošek zunanjega izvajalca za digitalni marketing. - Vrednost neupravičenih stroškov (v EUR):
Navedete vrednost neupravičenih stroškov. Na primer znesek DDV.Na primer: Če skupni upravičeni stroški znašajo 4.000 EUR brez DDV, znaša vrednost sofinanciranja/subvencije 2.400 EUR, razlika v višini 1.600 EUR pa predstavlja znesek lastnih virov (znesek, ki ga boste morali kriti sam). Kot prijavitelj navedete vrednost neupravičenih stroškov. Na primer znesek DDV.