Kako napišemo blog po SEO pravilih?

Čeprav se zdi zapis novega bloga povsem enostaven, ta zahteva določeno mero spretnosti. Da bi ohranili zanimanje bralca, morate razmisliti strukturi vsebine in poskrbeti, da bo blog berljiv. Prav tako mora biti vsebina všečna in razumljiva, da jo bodo bralci raje delili med svoje sledilce na družbenih omrežjih. Fino je, da napišete čim več vsebin, ki se bodo uspele uvrščati visoko na iskalniku Googla. Več optimiziranih vsebin kot bo vaša stran imela, večji obisk strani si lahko obetate. Z vami delimo nekaj nasvetov, kako pripraviti SEO prijazen in berljiv blog, ki bo na vašo stran privabljal organske klike.

Oblikovalci

PREDNO SE LOTITE, PREUČITE KLJUČNE BESEDE

Predno vaše misli pretipkate na papir, morate raziskati ključne besede. Če želite, da se boste na Googlu znašli med prvimi zadetki, boste morali ugotoviti, kaj vaša publika dejansko išče, katere so torej teme, o katerih morate pisati v svojih besedilih. Ko ste naredili raziskavo ključnih besed in imate napisan seznam ključnih besed, se lahko lotite pisanja. Priporočamo, da so blogi informativne narave, uporabite torej informativne ključne besede kot bi jih uporabili vaši sledilci.

Primer: Kako očistim kosilnico? Kdaj naj objavljam na družbenem omrežju Instagram?

NASVETI ZA PISANJE SEO OPTIMIZIRANEGA BLOGA

Da bo vaš blog SEO prijazen, se morate držati določenih pravil, s pomočjo predhodnega načrta pa boste poskrbeli, da bo blog napisan hitro ter da ga boste sčasoma nadgrajevali in ohranjali pozicijo na iskalniku.

1. PREMISLITE, PREDNO NAPIŠETE

Pisanje bloga bo veliko lažje, če boste na začetku premislili o čem želite pisati, kaj želite sporočiti bralcem in na katera vprašanja jim želite odgovoriti. Predno se lotite, si zapišite odgovore na zastavljena vprašanja in razmislite o namenu iskanja posameznikov. To najlažje ugotovite tako, da v Google zapišete svoje vprašanja in si ogledate rezultate iskanja.

2. STRUKTURIRAJTE BLOG

Da bo vaš blog berljiv in SEO prijazen, mora slediti jasni strukturi, to pomeni, da mora vsak zapis imeti uvod v katerem predstavite svojo temo, jedro, kjer kraljuje vaše glavno sporočilo ter zaključek, v katerem povzamete glavne misli. To vam bo pomagalo ustvariti strukturirano in berljivo objavo v spletnem dnevniku. Zdaj pa se lahko lotite pisanja.

3. UPORABLJAJTE NASLOVE IN ODSTAVKE

Ljudje radi uporabljamo odstavke, da ločimo besedilo z željo po večji preglednosti. Nikar ne začnite novega odstavka v novi vrsti samo zato, da bi bilo besedilo videti lepše. Vsak odstavek potrebujemo svojo idejo, svojo zaključeno misel. Idejo, ki jo želite razviti, povzemite v enem odstavku, v kolikor ne gre, smiselno uporabite več odstavkov.

Odstavke ločite z naslovi, ki bodo bralcem pomagali razumeti, o čem govori določen del besedila. Podnaslovi pomagajo bralcem pregledati vašo stran in razjasniti strukturo člankov. Podnaslovi so pomembni tudi z vidika optimizacije, zato izbrane ključne besede uporabite tudi v podnaslovih.

4. UPORABITE POVEZANE KLJUČNE BESEDE

Z izbrano ključno besedo v besedilih ne smete pretiravati, saj lahko zapis postane neprivlačen, prav tako lahko pretiravanje škoduje vaši uvrstitvi. Google nagradi vsebine, ki so prijazne in všečne uporabnikom. Vedno uporabljajte sinonime in sklanjatve ključnih besed.

Targetirano ključno besedo uporabite v prvem in zadnjem odstavku vsebine v osnovni obliki. Če želite svoj blog optimizirati za ključno besedo leseni stoli, začnite svoj blog z naslovom: “Leseni stoli v skandinavsem stilu.”

Prav tako s ključnimi besedami ne smete pretiravati. Glede na količino vsega teksta, naj bodo ključne besede ponovljene od 0,5% do 2%, ponovitev pa naj bo natančna, torej brez sklanjatev, sinonimov.

5. DOLŽINA BESEDILA

Eno izmed pogostejših vprašanj pri optimizaciji besedil je dolžina samega teksta. Vsaka objava mora imeti najmanj 300 besed, a priporočamo, da za višjo uvrstitev na iskalniku, poskrbite, da je vaše besedilo daljše in boljše od besedil, ki trenutno rangirajo na prvih mestih.

6. NOTRANJE POVEZAVE

V blogih vedno uporabljajte notranje in če se da, tudi zunanje povezave. Če ste že pisali na podobno temo, uporabite anchor tekst in ustvarite notranjo povezavo. Na naši strani smo že pisali o optimizaciji, zato lahko notranjo povezavo ustvarimo z naslednjo povedjo:

Več o optimizaciji spletne strani si lahko preberete v poglavju o SEO seznam opravil.

Pomembno je, da pri oblikovanju anchor besedila razkrijete, kaj se skriva na povezavi. Pri uporabi anchor besedil se priporoča natančno uporabo ključne besede za katero optimizirate spletno vsebino. Upoštevajte, da naj achor besedila ne bi bila daljša od osmih besed.

7. REDNO DODAJATE NOVO VSEBINO

Poskrbite, da bo vaša spletna stran živela z rednimi blog objavami. Če vaše spletno mesto ne bo aktivno, bo Google redkeje iskal po vaši vsebini, kar negativno vpliva na vašo uvrstitev.

Redno pregledujte tudi že objavljene bloge, jih posodabljajte, dopolnjujte in poskrbite, da bodo v koraku s časom.

Opozorila za varnost v naslovni vrstici brskalnikov

Opozorila za varnost v naslovni vrstici brskalnikov

Že več let skrbno vzdržujete vaš blog ali spletno stran, izvajate redne varnostne preglede in posodabljate vstavke/jedro, v 2018 pa se je v vašem najbolj priljubljenem brskalniku kar naenkrat začela kazati prečrtana ključavnica ali pa opozorilo “Ni varno” (“Not Secure”). Ali ste spregledali kak vdor? Brez skrbi, poskušali vam bomo pojasniti, čemu je tako.

Zaščitite vašo namestitev Wordpressa pred vdori

Zaščitite vašo namestitev WordPressa pred vdori

Statistični podatki za leto 2016 kažejo, da naj bi WordPress poganjal že več kot četrtino spletišč, med sistemi za upravljanje vsebin (CMS) pa prevladuje s skoraj dvotretjinskim deležem. Enostavna uporaba, odprtokodnost in več deset tisoč vstavkov poskrbita, da se tržni delež WordPressa vztrajno povečuje. Zaradi velike razširjenosti je WordPress pogosta tarča zlikovcev, ki izkoriščajo varnostne […]

Zakaj so pagebuilderji slabi in zakaj jih ne priporočamo?

Zakaj so pagebuilderji slabi in zakaj jih ne priporočamo?

Ste resni glede tehničnega dela SEO vaše spletne strani? Potem se je dobro izogibati “pagebuilderjev” (graditeljev strani). Naj razložimo, zakaj. Na kratko rečeno pagebuilderji ne ponujajo prednosti pri SEO optimizaciji spletnih strani. Pagebuilderji, ki delujejo po principu “WYSIWYG” (kar vidite, to dobite), posledično omejujejo tudi poslovno rast. HTML oznake, ustvarjene s pagebuilderji so eksponentno vedno […]