Kako napišemo pristajalno stran, ki deluje?

Pri digitalnem trženju pomembno vlogo igra dobro postavljena pristajalna stran, ki posameznike, ki kliknejo na vašo stran, zadrži na strani. Da posamezniki na pristajalni strani preživijo več časa, mora stran ponuditi vse potrebne informacije, ki jih potencialni kupci potrebujejo. Pristajalna stran mora biti enostavna, pregledna in vključevati mora vse specifikacije izdelka, priporočila, primere … vse pa mora biti tako povezano med sabo, da je “listanje” strani preprosto in vabljivo.

Izdelava ali prenova spletne strani

PRISTAJALNA STRAN

Pametna postavitev pristajalne spletne strani je ključ do vašega uspeha, kar so že ugotovile vse večje spletne trgovine.

Spodaj si lahko ogledate preprost pregled učinkovitega formata pristajalne spletne strani, ki zajema vse osnove in vam bodo pomagale povečati zanimanje in vključenost tistih, ki si stran ogledujejo.

Preberite tudi, kdaj je čas za prenovo vaše spletne strani.

Rušimo nekaj največjih mitov o WordPressu

Rušimo nekaj največjih mitov o WordPressu

Čeprav je WordPress v zadnjih letih postal izmed najbolj priljubljenih orodij za upravljanje s spletnimi vsebinami, o njem še vedno kroži malo morje dezinformacij. Nekaj izmed njih je posledica slabo nastavljenih oz. izdelanih strani, spet druge širijo razvijalci, ki želijo naročnike z lažmi prepričati, da je njihova zaprta in plačljiva rešitev boljša. Namen tega prispevka […]

Kontaktni obrazci za WordPress

Kako narediti in objaviti spletno stran?

Izdelava in objava nove spletne strani je lahko za začetnike zelo izčrpavajoča. Poskrbeti morate za vsebino, dizajn in funkcionalnost v enem. Poleg tega pa se morate tudi prepričati, da je spletna stran optimizirana za iskalnike, da jo bodo vaše stranke lahko našle. Tudi najbolj izkušeni posamezniki se včasih težko odločijo kje začeti.

Kaj potrebujete za udarni "about you" podzavihek?

Kaj potrebujete za udarni “about you” podzavihek?

Imate podjetje, ste posameznik podjetnik? Imate svojo spletno stran? V kolikor ste dvakrat prikimali, potem vaša spletna stran potrebuje tudi ločen zavihek v katerem se predstavite – “about you page”. Le z dobro zgodbo boste bralcem pomagali razumeti, kaj počnete, kako jim lahko pomagate in kako se lahko bolje povežejo z vašo blagovno znamko. Z […]