Kakšno strategijo ubrati na Instagramu v letu 2023?

Potrebujete več navdiha, kaj in kako objavljati na družbenih omrežjih, zlasti z zagonom Chat GPT-ja in kako njegovo pomoč uspešno vpeljati v vašo strategijo? Spodaj predstavljamo nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali povečati in izboljšati vašo prisotnost na Instagramu.

Že dlje časa skuša Instagram slediti trenutnim trendom in ostaja ključna aplikacija za mlajše občinstvo. To v bistvu pomeni, da skuša ostati v koraku s TikTokom, in sicer tako, da je v svoje vsebine dodal več naključnih vsebin, večji poudarek je na videu in novem načinu komuniciranja uporabnikov preko deljenja vsebin v zasebna sporočila ali zgodbe. 

Kakšno strategijo ubrati na Instagramu v letu 2023?

Ključni vidika Instagrama v letu 2023

  • Gradnja prisotnosti blagovne znamke

Pri tem je pomembno upoštevati doslednost in vzpostavitev prepoznavne prisotnosti z vsako objavo. To pomeni, da je potrebno razviti slog in stil objavljanja, ki ostaja enak in je razviden pri vsaki objavi (barve, nastavitve, čustveni simboli, nalepke itd.). Najprej torej določite, kako želite, da vaša blagovna znamka izgleda na Instagramu, to pa vam bo pomagalo ustvariti bolj edinstveno prisotnost v aplikaciji.

  • Video v kratki obliki

Kratki videi v “reelsih” lahko predstavljajo ključ maksimiziranja uspeha vaše prisotnosti na Instagramu. V kolikor namreč uspete pripraviti odlično video vsebino na reelsih, se vaše možnosti dosega eksponentno povečajo. Pri tem je dobro imeti v mislih, da morate svojo blagovno znamko izpostaviti že v prvih nekaj sekundah reelsa. 

Hej, ena ideja, kako dobiti navdih za vaš naslednji reel: pokukajte v TikTokovo rubriko “Top Ads”, ki omogoča iskanje najuspešnejših oglasov v aplikaciji glede na temo ali branžo. ;) 

  • Opisi

Začnite opis z najbolj pomembnimi informacijami, besedilo pa naj bo kratko in jedrnato. Pri pisanju uporabljajte oseben in dosleden stil, ki spodbuja dejanja uporabnikov s preprostim in kratkim sporočilom. Dobro je, da CTA (call to action) vključite čisto na koncu besededila, kar uporabnike dodatno spodbudi k naslednjemu koraku. 

Poskusite biti kreativni, jedrnati in usmerite uporabnike k dejanjem, ki želite, da jih izvedejo; tj. k ogled vaše vsebine in ukrepanje na podlagi vaših vizualnih elementov.

  • Ključniki

Ključniki morda niso več tako pomembni, kot so bili nekoč, saj Instagram vsebino prilagaja in naključno prikazuje glede na analitiko iz AI, na podlagi vaših iskanj in gledanj. Pa vendar so še vedno dobro orodje pri iskanju in poudarjanju pravilne vsebine posameznikom. 

Instagram pri vsaki objavi priporoča 3-5 tematsko najbolj relevantnih ključnikov. Kljub temu še vedno veljajo trditve številnih raziskav, da lahko vse do 30 ključnikov znatno izboljša doseg in vpletenost uporabnikov. Zato svetujemo veliko eksperimentiranja, analiziranja in optimiziranja po vaši meri.

In še nekaj ostalih napotkov glede objavljanja.

  • Instagram skuša priporočiti vsebino, podobno uporabnikom, ki jim posamezniki sledijo, zato je dobro malce bolj podrobno pregledati, kaj na Instagramu počne vaša uspešna konkurenca. 
  • Svežina je zelo pomembna z vidika Instagramovega algoritemskega pristopa, kar pomeni, da morate vsebino objavljati redno, da si maksimizirate priložnosti za rast. Vsaj na začetku si skušajte prizadevati objavljati nekajkrat tedensko, da si zgradite prisotnost in lahko kasneje merite odziv občinstva.

P.S.: Podatki raziskav kažejo, da je trenutno najbolj optimalen čas za objavljanje med delavniki dopoldan do 11h ali ob petkih do 14h. Seveda pa to ni enako za vsako občinstvo, zato zopet svetujemo veliko testiranja, prilagajanja, opazovanja reakcij občinstva in upoštevanja le-tega. 

Ne pozabite, mi smo tukaj za vas, če potrebujete pomoč pri vodenju družbenih omrežij. :)

Predavanje: 7 elementov sodobne spletne strani

LinkedIN poslovni uspeh: Kako izkoristiti platformo?

O LinkedINu čivkajo že vrabci na strehi, zato ga, v kolikor še niste, začnite uporabljati. Gre za nepogrešljivo družbeno omrežje za vse profesionalce in podjetja, ki ponuja priložnosti za povezovanje, gradnjo blagovne znamke in trženje izdelkov ali storitve. Preberite več o ključnih strategijah za LinkedIn poslovni uspeh na tej platformi.    

Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Nikoli ni prepozno, da začnete graditi svoj YouTube kanal. Ambiciozne ustvarjalce vsebin čaka ogromno potencialnega občinstva, saj uporabniki vsako uro pogledamo preko 694.000 ur vsebin. Preverite, s kerimi nasveti za začetnike boste pridobili oglede, spodbudili ljudi, da se naročijo na vaš kanal, in poskrbeli, da bo vaš kanal rastel od prvega dne dalje.

Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?

Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?

Dandanes ima Facebook 2,27 milijardo mesečno aktivnih uporabnikov, zato lahko z gotovostjo trdimo, da je omenjeno družbeno omrežje ena ključnih spletnih strani za poslovanje in oglaševanje.