Blog
Preberite nekaj o spletnem oglaševanju, družbenih omrežjih, optimizaciji spletnih strani ter WordPress trikih.
Najboljši čas za objave na družbenih omrežjih v letu 2023
Ali veste, kdaj in kako bi morali razporediti objave na socialnih omrežjih za najboljši doseg, povečanje angažiranosti in boljši odziv sledilcev?
Povečanje spletne prodaje in lojalnosti kupcev
Raziskave kažejo, da podjetja porabijo kar petkrat več sredstev za pridobivanje novih kupcev kot pa za ohranjanje že obstoječih.
Facebook trgovina
Epidemija koronavirusa je negativno vplivala na številne panoge, a prinesla tudi nekaj novosti v oglaševalskih vodah. Podjetja so ugotovila, da morajo okrepiti svojo digitalno prisotnost, Facebook pa je – kot vedno – izkoristil priložnost in svojim uporabnikom ponudil nov bonbonček – Facebook trgovino.
Osnove uporabe Instagrama v letu 2023
Instagram zahteva veliko dela, truda in potrpežljivosti, zato ne pričakujte strme rasti čez noč! Pomembno je, da ustvarjate skupnost in ne le strmite k velikemu številu sledilcev. Puščajte pristne komentarje na drugih profilih, všečkajte fotografije in redno objavljajte na svojem. Vzemite Instagram kot igro v kateri morate sodelovati, če želite zmagati.
Velikosti Instagram objav 2023
Preverite, v katerih dimenzijah je priporočeno nalaganje fotografij in videoposnetkov na Instagram platformo v letu 2023. Izkoristite najnovejše trende ter napotke za kar se da učinkovito uporabo tega popularnega družbenega omrežja.
Vavčerji za digitalizacijo podjetij
Konkurenčnost na trgu, povečanje dodane vrednosti in prihodkov od prodaje zahteva od podjetja nenehen razvoj. Doba digitalizacije pomeni stalne spremembe, za kar je potrebno znanje. Podjetjem ni enostavno ostati v koraku z globalno konkurenco.
Googlova marketinška platforma Google AdWords oz. Google Ads
Ali ste vedeli, da se je oglaševalska platforma Google Adwords preimenovala v Google Ads? O tem si lahko preberete v tem članku, izvedeli pa boste tudi kaj sploh to je Google Ads in na kakšen način ga lahko tudi vi efektivno uporabljate za povečanje obiska na vašo spletno stran.
Pomembni nasveti za pošiljanje e-mail novic
Za dosego potrošnika se v času vedno večje konkurence ponudniki trudijo na različne načine. Ena od poti je tudi e-mail marketing oz. trženje po spletni pošti, ki ob upoštevanju določenih pravil še vedno dosega dobre rezultate.
Uporaba YouTube v namene oglaševanja
YouTube poznamo vsi. Je spletni kanal kjer si popoldan ogledamo video kako si izdelati stol iz palet, za razvedrilo pa še smešen video z mačko. Zvečer se ob ogledu prepričamo, da se s pomočjo kolesa res lahko premikamo po vodi, preden pa gremo spat pa si ogledamo video svoje najljubše glasbene skupine.
Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?
Dandanes ima Facebook 2,27 milijardo mesečno aktivnih uporabnikov, zato lahko z gotovostjo trdimo, da je omenjeno družbeno omrežje ena ključnih spletnih strani za poslovanje in oglaševanje.