Povečanje spletne prodaje in lojalnosti kupcev
Ko govorimo o trajnostni spletni trgovini, ki je v času korona krize še kako popularna in potrebna, se moramo zavedati, da so ključni ravno lojalni kupci. Pravo “zlato” in cilj vsakega ponudnika so tako imenovani “ponavljajoči se kupci”, torej kupci, ki se k nam vračajo znova in znova.
Raziskave namreč kažejo, da podjetja porabijo kar petkrat več sredstev za pridobivanje novih kupcev kot pa za ohranjanje že obstoječih. Še bolj zanimivo je tudi dejstvo, da je verjetnost nakupa pri novih kupcih le 5-20 %, medtem ko pri tistih rednih le ta poskoči na 60-70 %.
Zveste in že obstoječe stranke so najdragocenejše sredstvo podjetja, zato je strategija zadrževanja strank, ki lahko še povečujejo zvestobo blagovni znamki in s tem spodbudijo prodajo podjetja, neomajna.
Ponudite kupcem program zvestobe
Programi zvestobe so odlična strategija tudi v spletni prodaji. Osnovni način tega je zagotovitev preproste in hitre spletne prodaje, ki omogoča kar najenostavnejšo in prijetno uporabniško izkušnjo. Poskusite lahko tudi s ponujanjem popustov ob pridružitvi k vašemu programu zvestobe. Močan program zvestobe se nadaljnje gradi tudi z diverzifikacijo in pojavljanjem vaše blagovne znamke na družbenih omrežjih in čim več različnih kanalih.
“Customer service”
Pri doseganju le tega je najpomembnejša odzivnost. 95 % strank se bo k blagovni znamki vrnilo, če bodo njihove težave rešene hitro in enostavno. Sposobnost podjetja, da to zmore tudi preko spleta in spletne prodaje vas bo vsekakor ločila od konkurence in vas postavila na prednostno mesto. Pri spletni prodaji je lahko odličen način za to na primer avtomatizacija odgovarjanj na vprašanja in “live-chat”.
Vključite kupce v spletne platforme
Najbolj uporabne možnosti za vključevanje kupcev sta e-pošta in spletna socialna omrežja. 80 % spletnih trgovcev se strinja, da je e-pošta njihovo največje orodje za ohranitev kupcev, saj je ravno s tem tudi njihov doseg največji. V obliki promocij, tekmovanj ali izzivov pa svoje prejemnike e-pošte vključite še na spletnih omrežjih. Večina kupcev je namreč zelo aktivna na spletu; če torej tudi to vključite v svojo komunikacijsko strategijo, se lahko zvestoba kupcev močno poveča.
Uporabite nagrade za izboljšanje svoje strategije
Programi zvestobe in nagrade delujejo na podlagi “vzajemnosti”, saj vključujejo uporabo prijaznosti podjetja v znak hvaležnosti kupcem. Ti vložki s strani ponudnika so lahko nekaj majhnega in ugodnega, a vseeno vsebujejo ključno dodano vrednost. Ideja je namreč preseči pričakovanja kupcev in jim dodati tisto “višjo vrednost”.
Za spletne ponudnike so strategije za spodbujanje prodaje, povečanje zvestobe kupcev in njihovo zadrževanje nujne. Zveste stranke so namreč prvi ambasadorji blagovne znamke, ki širijo pozitivne povratne informacije in tako pripomorejo k večji prodaji podjetja.