Slabosti plačljivih tem za WordPress

Predstavljajte si naslednjo situacijo. Imate temo, ki je bila ustvarjena še v času, ko je bilo imeti odzivno zasnovo strani bonus in ne nuja, hkrati pa je njen videz starinski in ne ustreza več modernim smernicam. Ali alternativno, nimate spletne strani ali trgovine in bi radi svoje podjetje predstavili na spletu oz. povečali prodajo s pomočjo spletne prodaje. V iskalnik vpišete tema za WordPress (ali WordPress theme) ter kmalu najdete plačljivo temo, ki se vam zdi poceni glede na ponudbe, ki ste jih dobili, izgleda lepo ter ima tisoče funkcionalnosti, za katere niste prepričani, da jih potrebujete, ampak če za tako malo denarja dobiš veliko, je to vsekakor dobro. Ali ne?

V tem prispevku vam predstavljamo nekaj slabosti plačljivih tem, ter možnosti, kako jih odpraviti.

Slabosti plačljivih tem za WordPress

Nepotrebne funkcionalnosti upočasnijo nalaganje

Glavni greh plačljivih tem je počasnost, ki je posledica velikega števila funkcionalnosti, ki jih tema omogoča na vseh vrstah prispevkov in strani. Ali na kontaktni strani potrebujete slider? Ali prva stran vsebuje zemljevid ali galerijo? Se mora upravljalnik pojavnih oken nalagati, četudi niste nastavili nobenega sporočila? Najbrž ne, ampak številne plačljive teme niso optimizirane (ali jih ni mogoče optimizirati brez izgube funkcionalnosti) in skript ter slogov ne nalagajo selektivno, zato se vse naloži povsod. Prenos nepotrebnih podatkov lahko zakasni prenos pomembnih podatkov, zato se lahko izris slednjih izvede kasneje, dodaten vpliv pa imajo tudi datoteke JavaScript. Četudi brskalnik ne izvede določene funkcije, jo mora vseeno razčleniti ob nalaganju, kar odžira procesorski čas in posledično dodatno upočasni izrisovanje strani.

Prevelika prilagodljivost kvari SEO optimizacijo

Plačljive teme pogosto vsebujejo naprednejše vizualne urejevalnike vsebine, s katerimi lahko skoraj poljubno prilagodite prikaz kakršnekoli vsebine. Žal pa se pri tem pogosto pozablja na to, da je pri vstavljanju vsebine glavna struktura dokumenta, šele nato pa pride na vrsto oblikovanje. Primer: za naslavljanje odsekov ali blokov se morajo tako uporabljati oznake H2, H3, ipd. tako da je hierarhija dokumenta smiselna, vizualni urejevalniki v plačljivih temah pa pogosto dovoljujejo, da lahko vstavite karkoli kamorkoli in to poljubno oblikujete. Na marsikateri strani s plačljivo temo so tako pogosto vsi naslovi označeni s H1 ali pa še slabše – z oznakami SPAN ali pa DIV, ter kasneje vizualno prilagojeni.

Težavno prilagajanje in vzdrževanje

Zaradi ogromne količine funkcionalnosti je plačljive teme težavno prilagajati izven okvirov, ki jih ponujajo, vse prej kot pa enostavno pa je tudi posodabljanje. Koda in slogi so pogosto raztreseni po številnih datotekah, kar pomeni, da je iskanje funkcije, ki bi jo radi prilagodili, časovno zamudno, nič kaj manj zapleteno pa ni tudi prepisovanje slogov CSS. Pri slednjih je dodatna slabost še ta, da se pogosto dinamično generirajo, kar še dodatno otežuje prepise.

Marsikatera plačljiva tema vsebuje tudi plačljive vtičnike, ki so priloženi namestitvi in dodatno razširijo njene zmožnosti (npr. sliderji, vtičniki za ocenjevanje, itd.). Slednji so pogosto vir varnostnih lukenj (znan primer je vtičnik RevSlider), saj je za njihovo posodobitev potreben drugačen način posodabljanja, kot pa če bi bili samostojni. Marsikateri lastnik spletne strani tako posodablja samo temo, plačljivih vtičnikov pa ne zna, zato ostajajo ranljivi in slej ko prej se zgodi vdor.

Ali obstaja srednja pot?

Obstaja in poslužujemo se je tudi pri nas. Marsikatera stranka si zaradi zmanjšanja stroškov zaželi plačljivo temo, saj pri tem prihrani na stroških oblikovanja. Naši programerji temo prekodirajo iz ničle, pri tem pa vgradijo samo elemente, ki jih bo stranka res potrebovala, hkrati pa poskrbijo tudi za SEO in hitrostno optimizacijo. Tako izdelana tema še vedno izgleda dobro, nima težav z zmogljivostjo, hkrati pa je dodajanje novih funkcionalnosti oz. prilagajanje izjemno enostavno.

Bi radi pospešili/prilagodili vašo plačljivo temo ali vas zanima izdelava spletne strani ali trgovine po plačljivi temi? Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli rešitev.

9 ključnih marketinških izrazov

9 ključnih marketinških izrazov

Poslovanje v letu 2022 in digitalni dobi, ki smo ji priča danes, od podjetnika dobesedno zahteva, da ima vgrajeno tudi digitalno platformo. Res pa je, da večina voditeljev podjetij še vedno ne razume dobro digitalnega kot izjemno pomembnega dejavnika in njegovega vpliva na poslovanje.  Zato vam tokrat predstavljamo seznam marketinških in digitalnih terminov, pojasnil in […]

Predavanje: 7 elementov sodobne spletne strani

Predavanje: 7 elementov sodobne spletne strani

V sodelovanju z GZDBK – Gospodarsko zbornico Dolenjske in Bele Krajine ograniziramo predavanje na temo spletnih strani. Namen predavanja je sodelavce in vodje marketing oddelkov podjetij seznaniti s ključnimi smernicami v razvoju spletnih strani.

Oblikovanje

SEO seznam opravil

V kolikor zanemarjate SEO (search engine optimization) na svoji spletni strani, lahko izgubljate promet in prodajne priložnosti. Zadnji čas je, da se optimizacije lotite in kar je najbolje, veliko lahko postorite kar sami. Spodaj predstavljamo osnovno “check listo”, ki vam bo pomagala optimizirati vašo spletno stran, da se bo ta v iskalniku zavihtela višje in […]