TikTok algoritem v 2023
Preverjamo, kaj je TikTok algoritem, kako deluje v letu 2023 in tudi opisujemo nekaj trikov, ki pripomorejo k vaši uspešni prisotnosti na TikToku.
Preberite v nadaljevanju.
Tok videoposnetkov, ki so prilagojeni vašim zanimanjem, kar olajša iskanje vsebine in ustvarjalcev, ki jih imate radi, poganja pa jih sistem priporočil, ki vsakemu uporabniku zagotavlja vsebino, ki bo verjetno zanimiva zanj.
Kaj je TikTik algoritem?
Je TikTokov sistem priporočil, ki določa kateri video posnetki se prikazujejo posamezniku. Niti po dva uporabnika namreč ne bosta videla enakega posnetka na svoji “for you” strani, videi pa se sproti prilagajajo, glede na preference gledanja in trenutnega stanja.
Pri TikToku takole definirajo svoj algoritem: “Tok videoposnetkov, ki so prilagojeni vašim zanimanjem, kar olajša iskanje vsebine in ustvarjalcev, ki jih imate radi, poganja pa jih sistem priporočil, ki vsakemu uporabniku zagotavlja vsebino, ki bo verjetno zanimiva zanj.”
Kako algoritem deluje?
Algoritmi so ključni način, s katerim nas družbena omrežja pritegnejo in poskrbijo, da smo pozorni na vsebine. TikTok ne želi, da bi lahko pošiljatelji neželene pošte in drugi sumljivi viri izigrali algoritem, da bi dobili več pozornosti, kot si jo zaslužijo.
TikTok algoritem za razvrščanje signalov, interakcije uporabnikov, video informacije in nastavitve naprave ter računa so glavni dejavniki, ki vplivajo na splošen TikTokov algoritem.
Uporabniške interakcije:
Podobno kot Instagramov algoritem tudi TikTokov temelji na priporočilih na podlagi uporabnikovih interakcij z vsebino. Kakšne vrste interakcij pa? Kakršnekoli, ki ponujajo namige, če je vsebina uporabnikom všeč ali ne.
“For you” stran priporoča vsebino na podlagi večih dejavnikov, kot so računi, ki jim sledite, komentarji, ki jih objavljate, ustvarjalci, ki ste jih skrili, video posnetki, ki ste jih všečkali ali delili, daljši video posnetki, ki ste jih pogledali do konca, vsebina, ki ste jo označili za neprimerno …
Video informacije:
Medtem ko signali o interakciji uporabnikov temeljijo na načinu vaše interakcije z drugimi uporabniki v aplikaciji, signali o video informacijah temeljijo na vsebini, ki jo običajno iščete prek odkrivanja ali iskanja.
To lahko vključuje podrobnosti, kot so:
- napisi,
- zvoki,
- ključniki,
- učinki,
- priljubljene teme.
Nastavitve naprave in računa:
To so nastavitve, ki jih TikTok uporablja za optimizacijo delovanja. Ker pa temeljijo na enkratnih nastavitvah in ne na aktivnih dejavnostih, nimajo tolikšnega vpliva na to, kar vidite na platformi, kot ga ima interakcija uporabnika in video informacijski signali.
Nekatere nastavitve naprave in računa, vključene v TikTokov algoritem, so:
- jezikovne nastavitve,
- nastavitev države (bolj verjetno je, da boste videli vsebino ljudi iz svoje države),
- vrsta mobilne naprave,
- kategorije zanimanja, ki ste jih izbrali kot nov uporabnik.
Algoritmi so ključni način, s katerim nas družbena omrežja pritegnejo in poskrbijo, da smo pozorni na vsebine.
TikTok algoritem za razvrščanje signalov, interakcije uporabnikov, video informacije in nastavitve naprave ter računa so glavni dejavniki, ki vplivajo na splošen TikTokov algoritem.
8 trikov, kako vas bo TikTokov algoritem prepoznal
Poiščite svojo subkulturo. Dobro je najti obstoječe skupnosti, ki bodo reagirale na vaše videe. Na TikToku pa je to toliko še bolj pomembno, saj tu v nasprotju z ostalimi družbenimi omrežji, uporabniki večino časa preživijo na “for you” strani. Če se lahko vključite v določeno obstoječo subkulturo, je večja verjetnost, da boste prišli do prave publike. Na srečo se subkulture na TikToku zbirajo okoli hashtagov, tako da je vaše delo malce olajšano. Razumevanje vaše javnosti pa seveda prinaša še bolj pristno vsebino, s katero se gledalci lažje povežejo. Pomaga vam lahko tudi “TikTok’s Audience Insights”, ki skuša najti uporabnike tako, da prepozna kategorije zanimanja in hashtage, ki so najbolj relevantni zanje.
Izkoristite prve trenutke. TikTok se premika hitro. Bistvo posnetka mora biti prikazano takoj, brez uvoda in na zanimiv način. Trik je, da mora navdihniti občinstvo, da se na vašem videu ustavi in ne premika več naprej. Pritegnite pozornost in pokažite vrednost gledanja v prvih sekundah svojega TikToka. Natančneje, prvi dve sekundi sta kritični za priklic in prepoznavnost blagovne znamke.
Optimizirajte za iskanje. Pomembno je, da ustvarjate vsebino za ključne besede in hashtage, ki jih ljudje iščejo. TikTok je pred kratkim razširil dolžino opisov na 2.200 znakov. Ta daje dovolj prostora za delo s ključnimi besedami, ki bodo izboljšale vaš TikTok SEO. Začnite iskati priljubljene ključne besede po regijah in panogah v ustvarjalnem središču TikTok.
Ustvarite visokokakovostne videoposnetke posebej za TikTok. Vsebina nizke kakovosti se namreč ne bo znašla na “for you” strani. Pri tem ne potrebujete veliko in bogate opreme, vaš telefon bo čisto dovolj za ustvarjanje pristnega videa. Poskrbite le za mikrofon, primerno svetlobo, nekaj dodatnih ureditev in prehodov, da se vsebina premika. Videoposnetki so lahko dolgi od 5 sekund do 10 minut, vendar TikTok pravi, da morajo biti videoposnetki vedno daljši od 10 sekund, da naredijo najboljši vtis. Trenutno je za uspeh na TikToku potrebno snemati video navpično, vendar je platforma proti koncu lanskega leta začela preizkusiti tudi horizontalno video možnost. Ker ni jasno, ali bo horizontalni video postal polna funkcija, priporočamo, da se držite snemanja 9:16. Oblikujte svoje videoposnetke za predvajanje z vklopljenim zvokom. 93 % TikTokerjev namreč uporablja platformo z vklopljenim zvokom, 88 % pa pravi, da je zvok na platformi “nujen”. Nikar ne pozabite uporabiti TikTokovih vgrajenih funkcij, kot so učinki in obdelave besedila. Glede na TikTok: “Te izvorne funkcije pomagajo ohranjati občutek, da je vaša vsebina izvorna za platformo, kar lahko pomaga tudi pri prikazovanju na več “for you” straneh!”
Objavljajte ob pravem času glede na svoje občinstvo. Čeprav je to pomembno za vsa družbena omrežja, je na TikToku to še posebej pomembno, saj je aktivno sodelovanje z vašo vsebino ključni signal za vaš algoritem.
Sodelujte z drugimi uporabniki TikToka. 21 % TikTokerjev je dejalo, da se počutijo bolj povezani z blagovnimi znamkami, ki komentirajo objave drugih ljudi. Ključnega pomena je tudi spremljanje komentarjev na lastne videoposnetke – kar 76 % uporabnikov pravi, da se z blagovnimi znamkami, ki objavljajo ali odgovarjajo na komentarje, počutijo kot del TikTok skupnosti. TikTok priporoča “strategijo reagiranja, odgovora in remiksiranja z odzivi na priljubljeno vsebino, odgovori na trendovska vprašanja ali pozive, predelovanjem trendovske ideje z ustvarjalci, dueti in video odgovori na komentarje.
Izbirajte trendi glasbo. Dve tretjini (67 %) TikTokerjev je dejalo, da imajo raje videoposnetke blagovnih znamk, ki vsebujejo priljubljene pesmi. Kako torej ugotoviti, katere pesmi in zvoki so v trendu? Največkrat lahko dobite idejo o najnovejših trendovskih zvokih samo tako, da spremljate stran “for you”. Če pa želite biti natančnejši, lahko najdete priljubljene pesmi po regijah v TikTok ustvarjalnem središču. Tako kot pri priljubljenih hashtagih, lahko tudi pri zvokih najdete analitične podatke, kot so demografija občinstva in s tem povezana zanimanja. Upoštevajte le, da ta del ustvarjalnega središča vključuje samo pesmi, ne pa izvirnih zvokov, ki jih ustvarijo uporabniki.
Bodite resnični in se zabavajte. TikTok ni mesto za super uglajeno vsebino. 65 % uporabnikov TikToka pravi, da so videoposnetki blagovnih znamk profesionalnega videza neprimerni, 44 % želi videti zabavne vsebine blagovnih znamk. 71 % jih pravi, da jih je za nakup izdelka motivirala pristnost ustvarjalca, kar 64 % raje vidi vsakdanje ljudi v TikTok oglasih namesto zvezdnikov, 75 % jih pravi, da bi moral TikTok blagovnih znamk izgledati kot pogled v vsakdanje življenje blagovnih znamk in zaposlenih.
Kar zgovorni podatki, ane? ;) Uporabniki TikToka želijo videti, da blagovne znamke eksperimentirajo in se zabavajo na platformi.
TikTok ni mesto za super uglajeno vsebino. 65 % uporabnikov TikToka pravi, da so videoposnetki blagovnih znamk profesionalnega videza neprimerni, 44 % želi videti zabavne vsebine blagovnih znamk.