Velikosti Instagram objav 2023

Preverite, v katerih dimenzijah je priporočeno nalaganje fotografij in videoposnetkov na Instagram platformo v letu 2023. Izkoristite najnovejše trende ter napotke za kar se da učinkovito uporabo tega popularnega družbenega omrežja.

Velikosti Instagram objav

DIMENZIJE FOTOGRAFIJ

Velikost fotografij in videoposnetkov lahko zapišemo z razmerjem stranic fotografije ali s številom pikslov fotografije. Tudi če je vaša fotografija “pravilne” velikosti, bo Instagram še vedno fotografijo stisnil in delno zmanjšal njeno kvaliteto, vendar naj vas to ne ustavi pri ustvarjanju čudovite časovnice, saj ne gre za drastične spremembe pri izgledu fotografije.

KVADRATNA FOTOGRAFIJA

– razmerje stranic 1:1
– velikost 1080 x 1080px

HORIZONTALNA FOTOGRAFIJA (landscape)
– razmerje stranic 1.91:1
– velikost 1080 x 608px

VERTIKALNA FOTOGRAFIJA
– razmerje stranic 4:5
– priporočena velikost 1080 x 1350px

PROFILNA SLIKA
– priporočena velikost 360 x 360px

DIMENZIJE VIDEO POSNETKOV

VODORAVNI POSNETEK
– priporočeno razmerje 1.91:1
– velikost 1080 x 608px

NAVPIČNI POSNETEK
– razmerje stranic 4:5
– velikost 1080 x 1350px

INSTAGRAM STORIES (zgodbe)

Priporočljivo je uporabljati razmerje 9:16.
Velikost zgodbe pa je 1080 x 1920px.

IGTV

Priporočena velikost videoposnekov, ki jih nalagamo na IGTV je 1080 x 1920px, razmerje 9:16.

NASVET: Priporočena velikost naslovne slike IG TV je 420 x 654px, razmerje 1:1.55.

Kako ustvariti uspešno marketinško kampanjo na TikToku?

Kako ustvariti uspešno marketinško kampanjo na TikToku?

TikToka se dandanes ne da več podcenjevati. Povrhu vsega je aplikacija s svojo močjo močno vplivala na zvok in kulturo v sodobnem svetu, zato so številna velika podjetja že prepoznala potencial za povečan dobiček tudi preko marketinga na TikToku. Kljub temu, da se na prvo žogo omenjena aplikacija morda ne zdi primerna čisto za vsako […]

YouTube trendi za leto 2023

YouTube trendi za leto 2023

Ob koncu leta je za nekaj statističnih podatkov poskrbel tudi YouTube. Na lestvico desetih najbolj priljubljenih video ustvarjalcev in video vsebin, so se zavihtele predvsem skupnosti, opaziti je priljubljenost različnih YouTube formatov in razcvet kratkih video posnetkov (shorts). V kolikor želite s svojim občinstvom stkati močnejše vezi, lahko trenutne trende v svoj prid izkoristite na […]

Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?

Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?

Dandanes ima Facebook 2,27 milijardo mesečno aktivnih uporabnikov, zato lahko z gotovostjo trdimo, da je omenjeno družbeno omrežje ena ključnih spletnih strani za poslovanje in oglaševanje.