YouTube trendi za leto 2023
Ob koncu leta je za nekaj statističnih podatkov poskrbel tudi YouTube. Na lestvico desetih najbolj priljubljenih video ustvarjalcev in video vsebin, so se zavihtele predvsem skupnosti, opaziti je priljubljenost različnih YouTube formatov in razcvet kratkih video posnetkov (shorts). V kolikor želite s svojim občinstvom stkati močnejše vezi, lahko trenutne trende v svoj prid izkoristite na tri načine.
IZKORISTITE MOČ SKUPNOSTI
Ugotovili so, da je izjemno pomembno, da razumete, kaj motivira vaše občinstvo, da aktivno sodeluje z vami. Še bolj kot kdaj koli prej postaja pomembno dejstvo, da cenite in razumete skupnost, ki jo gradite na svojem kanalu. Zavedati se morate, da vaše občinstvo vsebino vzame za svojo, jo deli s svetom ter tako vpliva na moč vašega sporočila.
Najbolj priljubljena YouTubova vsebina leta 2022 prikazuje, kako lahko ustvarjalci spodbudijo aktivno sodelovanje svojih skupnosti v trenutku, ki pritegnejo pozornost javnosti.
V Združenem kraljestvu so na primer britanski YouTuberji Sidemen združili občinstvo številnih vrhunskih ustvarjalcev in med dobrodelno nogometno tekmo zbrali več kot milijon dolarjev. Medtem se je ameriški ustvarjalec MrBeast v ZDA ob koncu leta 2022 uvrstil na YouTubov seznam 10 najboljših ustvarjalcev z videoposnetkom izziva na temo Willyja Wonke, v katerem so sodelovali tekmovalci, ki so bili njegovi oboževalci.
Mladi preko spleta tkejo skupnosti, ki se razprostirajo skozi številne časovne in geografske pasove, večina se nikoli ne bo srečala drugje kot na spletu.
NASVET: Poiščite spletne skupnosti, ki imajo posebne interese, ki se skladajo z vrednotami v vašem podjetju in najdite način, da se jim približate. Tako boste povečali vpliv in pomen blagovne znamke v očeh potrošnikov.
PRIBLIŽAJTE SE OBČINSTVU NA NJIHOVEM TERENU
Leta 2022 je občinstvo spremljalo številne formate vsebine, njihove preference pa so se pogosto spreminjale glede na miselnost in dani trenutek. Čeprav se ta trend morda zdi ovira, predstavlja odlično priložnost za tržnike, da sledijo zgledu ustvarjalcev, ki uspešno dosegajo nova občinstva tako, da jih srečajo tam, kjer so – podcasti, reels, shorts …
V kolikor občinstvo uspešno pritegnete na enem kanalu, vam bodo verjetno sledili tudi na preostalih. V preteklem letu so ustvarjalci, ki so pripovedovali zgodbe v različnih oblikah, imeli najhitreje rastoče občinstvo. Na primer, indonezijski plavalec Timotius Mulyadi, čigar YouTube videoposnetki so običajno dolgi več kot osem minut, je eksperimentiral s 60-sekundnimi tutorial vsebinami, zaradi česar je lani postal eden od najbolj uspešnih ustvarjalcev v svoji državi.
Dejstvo je, da uspešno pritegnitev občinstva v enem formatu pogosto pomeni, da vam bodo gledalci sledili od zaslona do zaslona. Raziskave kažejo, da se 59 % pripadnikov GEN Z strinja, da uporabljajo video aplikacije, kjer si ogledajo kratke video oblike (shorts), da najdejo vsebine, ki jih zanimajo in si jih nato ogledajo v daljši različici.
Glede na Googlovo študijo je dodajanje navpičnega videa (shorts, story) oglaševalski akciji z videoposnetki prineslo med 10% in 20% več konverzij na dolar kot uporaba samo ležečih elementov.
USTVARI INOVATIVNE, ZABAVNE in KRATKE VSEBINE
V preteklosti so viralni posnetki nastali naključno, sedaj pa kratke vsebine postajajo vse bolj izdelane in namenske – da bi postale viralne.
Kratki videoposnetki, ki pritegnejo največ občinstva, so posebej zasnovani za poustvarjanje občutka spontanosti teh starejših videoposnetkov z namernimi elementi presenečenja in veselja.
Najboljši kratki videoposnetki izkoristijo moč formata in spodbudijo ljudi, da si jih večkrat ogledajo. Pomembno je, da izkostitve prvi dve sekundi posnetka, ki odločita, ali si bo posameznik ogledal vsebino. Naj bo začetek vizualno, zvočno in intelektualno zanimiv.
Izkoristite moč skupnosti, ustvarjajte zanimive vsebine in bodite tam, kjer je občinstvo.