Družbena omrežja
Preberite si nekaj o družbenih omrežjih, ki ljudem omogočajo preprosto povezovanje in izmenjavo informacij. Zaradi velikega števila uporabnikov imajo velik potencial za doseganje boljše prepoznavnosti blagovne znamke in večje prodaje.
Kako deluje Instagram algoritem v letu 2024
Instagram algoritem je pravzaprav skupek večih algoritmov, ki imajo en cilj: da vas zadržijo na aplikaciji dlje časa tako, da vam dostavljajo vsebino, ki jo boste dojemali kot relevantno in zanimivo. Ustvarjalci pravijo, da želijo, da svoj čas za aplikaciji dobro izkoristite, zato vam želijo s pomočjo tehnologije dostaviti najboljše vsebine.
Kako ustvariti uspešno marketinško kampanjo na TikToku?
TikToka se dandanes ne da več podcenjevati. Povrhu vsega je aplikacija s svojo močjo močno vplivala na zvok in kulturo v sodobnem svetu, zato so številna velika podjetja že prepoznala potencial za povečan dobiček tudi preko marketinga na TikToku. Kljub temu, da se na prvo žogo omenjena aplikacija morda ne zdi primerna čisto za vsako […]
Instagram Threads – vse, kar morate vedeti
Vroča beseda zadnjega meseca je zagotovo Instagram Threads, novo družbeno omrežje, ki ga podpira Meta in bi mogoče celo lahko postalo novo “vroče” družbeno omrežje, ki ga boste morali uporabljati, da ostanete v koraku s svojimi strankami.
Facebook Reels, enostavno urejanje
Meta je napovedala vrsto posodobitev, s katerimi želijo pritegniti ustvarjalce vsebine in jim omogočiti čim večji doseg vsebin na Facebooku. Dodali so nove predloge Reelsov, posodoblje možnostmi urejanja, dnevnim seznamom, vpogledi v uspešnost posnetka …
LinkedIN poslovni uspeh: Kako izkoristiti platformo?
O LinkedINu čivkajo že vrabci na strehi, zato ga, v kolikor še niste, začnite uporabljati. Gre za nepogrešljivo družbeno omrežje za vse profesionalce in podjetja, ki ponuja priložnosti za povezovanje, gradnjo blagovne znamke in trženje izdelkov ali storitve. Preberite več o ključnih strategijah za LinkedIn poslovni uspeh na tej platformi.
Instagram novosti pri kreiranju Reelov
Instagram je pred kratkim napovedal številne nove posodobitve za Reel videe, ki naj bi ustvarjalcem pomagale izkoristiti najnovejše trende in tako povečati vključenost gledalcev ter ustvariti skupnost okoli svoje vsebine. Če želiš kar najbolje izkoristiti svoje vsebine na Ig, beri naprej. 😉
Prihajajo fotke na Instagramu zopet v ospredje?
Če ste v zadnjem času na svojem Instagram profilu opazili vse večji vzpon in porast fotografij, niste edini. 🙂 Čeprav uradne izjave iz njihove strani na to temo še ni bilo, smo poizvedeli, ali so se fotografije res vrnile in zopet predstavljajo najpomembnejšo vsebino na Instagramu. Preberite, kaj smo odkrili.
Kaj je novega na Instagramu?
Družbena omrežja so kot živa bitja, vseskozi rastejo, se spreminjajo in zahtevajo nov pristop. Tudi Instagram se konstantno spreminja, kar je za uspešen nastop veljajo pol leta nazaj, morda ne velja več.
8 popularnih tipov vsebin za družbena omrežja, ki vplivajo na rast
Vsebina je srce vsake strategije družbenih medijev. Tako blagovne znamke oblikujejo svoj prvi in tudi dolgotrajni vtis. Preko vsebine namreč komunicirajo in se povezujejo z novimi in zvestimi strankami, zato je pomembno imeti načrt, kaj objavljati. V nadaljevanju predstavljamo 8 najbolj priljubljenih vrst vsebine, ki po marketinških raziskavah obetajo največ.
TikTok algoritem v 2023
Preverjamo, kaj je TikTok algoritem, kako deluje v letu 2023 in tudi opisujemo nekaj trikov, ki pripomorejo k vaši uspešni prisotnosti na TikToku. Preberite v nadaljevanju.