8 popularnih tipov vsebin za družbena omrežja, ki vplivajo na rast
Vsebina je srce vsake strategije družbenih medijev. Tako blagovne znamke oblikujejo svoj prvi in tudi dolgotrajni vtis. Preko vsebine namreč komunicirajo in se povezujejo z novimi in zvestimi strankami, zato je pomembno imeti načrt, kaj objavljati.
V nadaljevanju predstavljamo 8 najbolj priljubljenih vrst vsebine, ki po marketinških raziskavah obetajo največ.
Kratek video
Kratki video posnetki so najbolj privlačna vrsta vsebine družbenih medijev, zahvaljujoč njihovi zmožnosti razčleniti in predstaviti informacije v manj kot eni minuti. Poleg tega ga je zaradi dolžine lažje deliti, zato je idealen za družbena omrežja.
Soočate se z občinstvom, ki je bolj zaposleno kot kdaj koli prej. Ljudje iščejo takojšnje zadovoljstvo s hitro in zabavno vsebino, ki jo lahko uživajo na poti. Približno 66 % potrošnikov meni, da so kratki video posnetki najbolj privlačni med vsemi vrstami objav.
Najbolje pri tem pa je, da uspešni videoposnetki ne zahtevajo neomejenega časa snemanja, sredstev ali obsežnega urejanja.
Po raziskavah Sprout Social se potrošnikom zdijo video posnetki kratke oblike 2,5-krat bolj privlačni kot video posnetki dolge oblike. Humor in povezljivost sta torej dovolj, da pritegneta ljudi k blagovni znamki. Pravzaprav raziskava kaže, da 34 % potrošnikov raje gleda pristne, manj producirane video posnetke. Poleg tega so kratki video posnetki popolni za različne vrste idej za objave v družbenih medijih. Od poudarjanja, kako uporabiti svoj izdelek ali storitev in predstavitve le teh, do sodelovanja z vplivneži in vsebine iz zakulisja …
Fotografije
Fotografije so druga najpomembnejša vrsta vsebine na dr. omrežjih, hkrati pa so tudi najpogosteje objavljena vrsta vsebine. Barve, sestava, besedilo (ali pomanjkanje besedila) in druge podrobnosti dajejo uporabnikom družbenih omrežij takojšen vtis o blagovni znamki.
Kar 61 % potrošnikov meni, da so fotografije najbolj privlačna vrsta družbene vsebine. Ne vemo za vas, ampak mi raje pogledamo privlačne fotografije kot prebiramo tisoč besed. 🙂 Instagram, denimo, se je prvotno razvijal kot platforma za izmenjavo slik, pa čeprav je danes že veliko več od tega, foto vsebina še vedno prevladuje (87 %).
Ker so mobilne naprave opremljene s kamerami visoke ločljivosti in je na voljo veliko brezplačnih orodij za urejanje, je lahko skoraj vsak svoj fotograf in grafični oblikovalec, kar seveda pomeni bistveno cenejšo, a še vseeno kvalitetno pripravo vsebine.
Live video
Ste vedeli, da je v letu 2020 med pandemijo live video postal najbolj gledana vsebina, saj je dosegel 152,5 milijona gledalcev (20,4 % več kot v letu 2019)?
Tako uspešni pa so zato, ker podjetjem in ustvarjalcem omogočajo oddajanje pogovorov, spletnih seminarjev, vprašanj in odgovorov ali drugih virtualnih dogodkov v živo. Za razliko od besedilnih ali slikovnih objav, kjer čakamo na interakcijo, video posnetki v živo dajejo občinstvu priložnost, da se odzove v realnem času.
Ogled v živo daje ljudem tudi občutek skupnosti in povezanosti. Še bolje pa je, da lahko takšen posnetek preuredite tako, da iz vsebine pridobite še večjo vrednost. Tako lahko ustvarite na primer več kratkih video posnetkov ali izrezkov besedila za objave na drugih omrežjih.
GIFI in MEMI
Poleg dejstva, da so zelo prijetni in jih je mogoče deliti z drugimi, zaradi njihove povezljivosti že skoraj predstavljajo osebno prilagojeno vsebino. Ravno to pa kar 71 % potrošnikov pričakuje od komunikacije blagovnih znamk. Ko ljudje vidijo prilagojeno vsebino, se lahko takoj odzovejo nanjo in jo celo delijo s prijatelji. GIFi imajo lahko enak učinek, vendar so zaradi svoje animirane funkcije bolj dinamični, zato predstavljajo odličen način za začetek pogovorov, ki pusti vtis.
Prav tako memi spodbujajo sodelovanje; Instagramovi uporabniki dnevno delijo več kot milijon memov. Kot je dokazala študija Social Media Today, pa prav tako spodbujajo promet. Na Facebooku, Twitterju in LinkedInu so raziskovalci namreč mesec dni objavljali meme, kar je povečalo obisk njihove spletne strani za 12 %.
Besedilna objava
Nujno je, da blagovne znamke prepoznajo prednost vizualne vsebine, a ne smejo pozabiti na moč besed. Še več, 32 % potrošnikov pravi, da so besedilne objave še vedno ena najbolj privlačnih vrst vsebine družbenih medijev, hmm. Pisna vsebina zahteva enako pozornost, doslednost in ustvarjalne elemente kot jih namenjate drugim formatom vsebine. Razvoj prepoznavnega tona in glasu blagovne znamke, ki se ujema z vašo vizualno identiteto je tisti, ki bo pripomogel, da vaša pisna vsebina izstopa v poplavi vsebin.
34 % potrošnikov spremlja svoje najljubše blagovne znamke na družbenih omrežjih, da vidijo osebnost blagovne znamke in najbolj neposreden način, da to pokažete svojim strankam, so besedilne objave. To še posebej velja za družbene medije, kjer je lahko besedilna vsebina dragocena za začetek pogovorov, ki pomagajo bolje spoznati ciljno občinstvo.
Twitter je daleč najbolj priljubljena platforma za besedilne objave. Je namreč popoln za izmenjavo malega dela informacij, idej in novic, zato je na platformi vedno veliko pogovora. Sodelovanje v pogovorih, ki zanimajo vaše občinstvo lahko pomaga razširiti doseg in zgraditi skupnost.
UGC
Uporabniško ustvarjena vsebina (UGC) je vsebina, ki jo ustvarijo oboževalci, potrošniki ali uporabniki in jo blagovne znamke spremenijo v svoje objave oz. uporabijo na svojem profilu. UGC vsebina je blagovnim znamkam odprla vrata, da dosežejo tudi širše občinstvo, saj ljudje uživajo biti del večje skupnosti. Poleg tega prikazuje uporabo izdelkov ali storitev v resničnem življenju, zaradi česar jih sledilci veliko raje preizkusijo. Od vseh vrst vsebine družbenih medijev je UGC najbolj zaupanja vreden, saj potrošniki želijo videti “prave ljudi”, ki prikazujejo svoje izkušnje z blagovno znamko.
Glede na primerjalno poročilo Sprout Social-a o vsebini za leto 2023 približno 39 % potrošnikov rado vidi pričevanja ali predstavitve strank blagovnih znamk, ki jih spremljajo na družbenih omrežjih, saj je to vrsta vsebine, za katero menijo, da je pristna. To ustvarja zaupanje, ki po podatkih indeksa Sprout Social-a na koncu vpliva na odločitev 58 % potrošnikov, da izberejo blagovno znamko namesto tekmeca.
Prav tako lahko UGC izkoristite, da povečate svoj proračun in hkrati dosežete več potrošnikov. Ko uporabnik preizkusi vaš izdelek in objavi nekaj o njem, ga bodo njegovi sledilci morda želeli preizkusiti in prav tako celo nekaj objaviti, kar ustvarja verižno reakcijo, v kateri dosežete sledilce svojih sledilcev. ;)
Video dolgega formata
Dolg video je vrsta vsebine družbenih medijev, ki jo ponavadi iščete, ko želite izobraževalne in informativne videoposnetke. Čeprav so kratki video posnetki najbolj priljubljena vrsta vsebine, jim manjka globine, ko vas neka tema resnično zanima. Ravno nasprotno je pri dolgih video posnetkih, ki so polni informacij in tako gradijo avtoriteto. Dolgi videoposnetki so odlični za razvijanje odnosov z občinstvom. Še več, 24 % potrošnikov poroča o dolgi video vsebini kot najbolj privlačni vrsti vsebine družbenih medijev.
Kot smo že omenili, dolgi videi so ena najboljših vrst vsebine družbenih medijev za izmenjavo izobraževalnih tem. Pravzaprav 93 % gledalcev uporablja YouTube v izobraževalne namene in do marca 2021 so uporabniki v povprečju porabili 29 minut in 36 sekund na obisk.
URL/linki do drugih vsebin
Uporaba povezav pomaga pridobiti več sledilcev na vaše spletno mesto ali drugo vsebino. Prav tako povezave v objavah na družbenih omrežjih občinstvu omogočajo enostaven dostop do zanimivih vsebin in razširijo njihovo izkušnjo z blagovno znamko. URL povezave blagovni znamki omogočajo, da deli več podrobnosti ali preseže meje števila znakov znotraj platforme družbenih medijev z enim klikom.
Če v objave na družbenih medijih dodate povezavo do ustrezne vsebine na svojem spletnem mestu, ustvarite več priložnosti za privabljanje prometa na vašo spletno stran. Še več, ko promovirate nov izdelek ali storitev na družbenih omrežjih, lahko povezava do blagajne ali strani s cenami pomaga povečati prodajo. Prav tako zmanjša trenje pri nakupu, saj olajša prehod z ene platforme na drugo.