Facebook Reels, enostavno urejanje

Meta je napovedala vrsto posodobitev, s katerimi želijo pritegniti ustvarjalce vsebine in jim omogočiti čim večji doseg vsebin na Facebooku. Dodali so nove predloge Reelsov, posodoblje možnostmi urejanja, dnevnim seznamom, vpogledi v uspešnost posnetka …

Mini vodič po Facebook Creator Studiu

META POSODOBITEV

Pred kratkim je Meta posodobila Professional Dashboard in dodala INSPIRATION HUB, kjer najdete nove predloge za enostavnejše ustvarjanje Reelsov, posodobili so tudi možnosti urejanja posnetkov in dodali seznam z najbolj aktualnimi hashtagi, glasba in temami. 

Posodobljen Professional Dashboard je podoben TikTokovim beležkam o trendih v TikTokustvarjalnem centru. Zagotavlja več informacij o najbolj priljubljenih trendih in spremembah, ki bi jih morda želeli vključiti, da maksimirate uspešnost svojih Reelsov.

Poleg tega Meta omogoča lažji dostop do priljubljenih predlog Reelsov s pomočjo novega središča predlog v toku za ustvarjanje Reelsov.

Inspirational hub

Inspiration hub.

 

INSPIRATION HUB

Najboljši del Inspiration huba so predloge Reelsov, ki jih lahko uporabite za ustvarjanje svojih video vsebin. Izberete “template” ter svoje video posnetke, vse ostalo bo Facebook opravil sam.

Meta prav tako združuje možnosti urejanja besedila, zvoka in glasbe Reelsov v enem urejevalnem oknu v mobilni aplikaciji Facebooka, kar bo olajšalo umestitev vaših elementov (recimo besedila) v posnetku točno tam, kjer želite.

Facebook Reels, enostavno urejanje

Poleg Facebook Reelsov se lahko poslužite tudi Instagram Reelsov, tudi tu so vam na voljo že pripravljeni templati.

 

 

Uporaba YouTube v namene oglaševanja

Uporaba YouTube v namene oglaševanja

YouTube poznamo vsi. Je spletni kanal kjer si popoldan ogledamo video kako si izdelati stol iz palet, za razvedrilo pa še smešen video z mačko. Zvečer se ob ogledu prepričamo, da se s pomočjo kolesa res lahko premikamo po vodi, preden pa gremo spat pa si ogledamo video svoje najljubše glasbene skupine.

Kako ustvariti uspešno marketinško kampanjo na TikToku?

Kako ustvariti uspešno marketinško kampanjo na TikToku?

TikToka se dandanes ne da več podcenjevati. Povrhu vsega je aplikacija s svojo močjo močno vplivala na zvok in kulturo v sodobnem svetu, zato so številna velika podjetja že prepoznala potencial za povečan dobiček tudi preko marketinga na TikToku. Kljub temu, da se na prvo žogo omenjena aplikacija morda ne zdi primerna čisto za vsako […]

Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Nikoli ni prepozno, da začnete graditi svoj YouTube kanal. Ambiciozne ustvarjalce vsebin čaka ogromno potencialnega občinstva, saj uporabniki vsako uro pogledamo preko 694.000 ur vsebin. Preverite, s kerimi nasveti za začetnike boste pridobili oglede, spodbudili ljudi, da se naročijo na vaš kanal, in poskrbeli, da bo vaš kanal rastel od prvega dne dalje.