Kaj je novega na Instagramu?
Družbena omrežja so kot živa bitja, vseskozi rastejo, se spreminjajo in zahtevajo nov pristop. Tudi Instagram se konstantno spreminja, kar je za uspešen nastop veljajo pol leta nazaj, morda ne velja več.
Začnite uporabljati Reels
Instagram se vse močneje naslanja na pokončne videoposnetke (Reelse). Raziskave kažejo, da Reelsi prejmejo do 300% več angažiranosti kot običajni videoposnetki in kar je najbolje, algoritem obožuje Reelse.
Takoj privabite pozornost
Prve tri sekunde štejejo! Takoj pritegnite pozornost z dinamičnimi prehodi, gibanjem kadrov, zanimivimi naslovi. V prvih treh sekundah povejte gledalcem, kaj lahko pričakujejo v posnetku in zakaj ga je vredno pogledati. Ne uporabljajte clik-bitov.
Reelsom dodajte besedilo
Z besedilom poskrbite, da si vaše vsebine lahko ogledajo tudi gluhi in naglušni, pa tudi vsi, ki vsebine gledajo z izklopljenim zvokom – teh je več, kot si predstavljate.
Uporabljajte ALT besedilo
Vedno dodajte tudi ALT besedilo, tako naredite svojo vsebino bolj dostopno, saj nadomestno besedilo na Instagramu deluje tako kot na spletu – zagotavlja besedilni opis tega, kar je na fotografiji, kar pripomore k boljšemu SEO.
Na vrh časovnice pripnite najuspešnejše objave
Prve tri fotografije/video posnetki vaše časovnice naj služijo kot izložba, kar postavite najbolj priljubljeno ali najbolj aktualno vsebino.
Uporabite 3-5 ključnikov
Aplikacija vam še vedno dovoli, da uporabite 30 ključnikov v posamezni objavi, a Instagram trenutno svetuje, da uporabite manjše število – od 3 do 5. Uporabite ključnike, ki so relevantni in specifični za vašo branžo, preverite, katere uporabljajo vaši sledilci.
V kolikor želite biti v koraku s trendi in novostmi na Instagramu, spremljaljte Instagram profil @creators.
Preberite tudi, kakšno strategijo ubrati na Instagramu v letu 2023.