Preveri trende na družbenih omrežjih za leto 2023
Z novim letom pred vrati, je Instagram opravil anketo med mladimi uporabniki družbenih omrežij, da bi povzeli trende, ki nas čakajo v letu 2023. Po pogovoru z generacijo Z (rojeni med leti 1997 in 2012) napovedujejo sledeče:
MODA - recikliraj, ponovno uporabi, rekonstruiraj
Glavni trend na področju mode v prihajajočem letu naj bi bilo RECIKLIRAJ, PONOVNO UPORABI, REKONSTRUIRAJ.
Trajnostna naravnanost je ena izmed ključnih smernic mlade generacije, ki jo skrbijo podnebne spremembe, zaradi česar vse bolj posegajo po trajnostni alternativi hitri modi. Generacija Z želi zmanjšati stroške in postati ustvarjalna, vodita jo varčnost in skrb za okolje.
NAKUPOVANJE
Večina GEN Z kupuje z namenom in tudi v letu 2023 napovedujejo, da bodo večinoma kupovali od podjetij, ki stojijo za svojimi vrednotami in skupnostmi.
Trije od štirih uporabnikov družbenih omrežij GEN Z je odgovorilo, da želijo slediti vplivnežu, ki se spopada z motnjami v duševnem ali telesnem razvoju, zato se pričakuje večje sodelovanje podjetij z vplivneži, ki ne kažejo samo popolnega življenja na družbenih omrežjih.
KOZMETIKA
Ličila in kozmetika generaciji Z predstavljajo obliko samoizražanja. Pričakuje se, da bo generacija uporabljala bolj ekspresivna ličila za izražanje svoje osebnosti in ne toliko za povečanja občutka lepote. Zaradi podnebnih sprememb generacija vse bolj posega po zaščitnih izdelkih. 2 od 3 kupcev generacije Z nameravata kupiti izdelke za nego kože ali lepotne izdelke, ki ščitijo pred ekstremnim vremenom in soncem.
FINANČNA RENESANSA
Skoraj dve tretjini GEN Z nameravata leta 2023 uporabljati družbene medije za služenje denarja. Finančna pismenost je prednostna veščina za GEN Z, ki je znana po prevzemanju pobude, finančne spretnosti pa so zanesljiv način za hitrejši uspeh. Več kot 85% GEN Z se namerava leta 2023 naučiti nove veščine, eden od štirih najstniških uporabnikov družbenih medijev pa želi izboljšati svoje veščine na področju financ.
Medtem ko velik del GEN Z upa na monetizacijo na Instagramu, skoraj polovica ustvarjalcev pravi, da ustvarjajo vsebino za izražanje sebe in za zabavo.
KULINARIKA
68% uporabnikov družbenih medijev GEN Z bo bodisi želelo ali pa že okuša prehrano druge kulture, ki so jo odkrili na spletu. Mladi preko spleta najdejo kulinarične vsebine, ki jih pritegnejo k raziskovanju kulinarične kulture.
USTVARJALCI, skupnost in sodelovanje
Uporabniki družbenih omrežij GEN Z si želijo vezi, ki so jih stkali preko družbenih omrežij, prenesti tudi v realni svet. Skoraj tretjina uporabnikov GEN Z se veseli osebnih izkušenj – kot so konvencije ter srečanja s svojimi najljubšimi vplivneži.
VSEBINA OSTAJA KRALJ
Mladi pričakujejo, da se bodo njihovi najljubši vplivneži posluževali tudi novih oblik družbenih omrežij. Več kot 40% sledilcev GEN Z želi leta 2023 slišati podcaste svojih najljubših ustvarjalcev.
ZMENKARIJE
Vse je v DM-jih. Gen Z prebija led na spletu. Več kot polovica uporabnikov družbenih omrežij GEN Z raje naredi prvi korak na spletu in prek sporočil kot osebno. Na Instagramu sporočila še naprej ohranjajo vezi med prijatelji in tkejo nova ljubezni.
IG je nova aplikacija za zmenke. Minili so dnevi neskončnega brskanja po aplikacijah za zmenke. Leta 2023 namerava GEN Z uporabljati platforme kot je IG za zmenke. Mladi preferirajo sporočila kot pa “swipe”.
Prebijanje ledu z MEMI. Skoraj polovica uporabnikov družbenih omrežij GEN Z je odgovorila z “da”, ko so jih vprašali, ali bi kdaj poslali meme kot prvo sporočilo partnerju v aplikaciji za zmenke.
Astrologija. GEN Z se zelo rada ukvarja z astrologijo in horoskopi. Skoraj polovica uporabnikov družbenih medijev GEN Z je na vprašanje, ali bi hodili z nekom z nezdružljivo astrološko karto, odgovorila z “ne”.
Instagram zahteva veliko dela, truda in potrpežljivosti, zato ne pričakujte strme rasti čez noč! Pomembno je, da ustvarjate skupnost in ne le strmite k velikemu številu sledilcev.