Festival Pivo in cvetje Laško
Festival Pivo in cvetje Laško
Festival Pivo in cvetje Laško vsako leto v juliju privabi več kot 70.000 obiskovalcev. Gre za največjo festivalsko prireditev v Sloveniji, ki ima ob tem tudi najdaljšo tradicijo saj je bil festival zasnovan že davnega leta 1964. Njegov glasbeni program zasnuje ter izvede agencija Ovum, ki tudi vodi komuniciranje festivala, njegov najpomembnejši del pa je komuniciranje preko spletne strani ter družbenih omrežij.
Preobrazba
- Risanje žičnatega modela
- Oblikovanje spletne strani
- Animirani elementi: ikone
- Programiranje spletne strani
- Urnik nastopajočih in medfestivalski spored
- Integracija družbenih omrežij
- Večjezičnost
- Zemljevid
Stran smo očedili z:
- Urnik nastopajočih in medfestivalski spored
Ob vnosu nastopajočih se označijo dnevi in ure nastopa, informacija pa se samodejno pretvori v urnike po dnevih, ki na vizualni način prikazujejo vrstni red nastopajočih. Za medfestivalsko dogajanje smo pripravili posebno različico urnika, ki glede na čas nalaganja pridobi trenutnega in naslednjega nastopajočega, ter izpiše predvidene ure nastopa.
- Prva stran
V obdobju pred, med in po festivalu se prva stran prilagodi, da se ustrezno informira obiskovalce. V obdobju pred festivalom se na njej nahaja seznam izpostavljenih nastopajočih, novice, video vabila in utrinki iz lanskoletnega festivala. Med festivalom se seznam izpostavljenih nastopajočih prilagaja, posodabljajo pa se tudi novice. Pofestivalska stran prinaša osvežene galerije in vabila na nov festival.
- Zemljevid
Na več delov strani je vgrajen zemljevid s prilagodljivo legendo, ki se ga na enostaven način prikroji, da prikazuje le določeno vrsto interesnih točk. Na njem so prikazana prizorišča, parkirišča, zapore in obvozi, lokacije z gostinsko ponudbo, stranišča in druge pomembne točke. Poleg prikaza zemljevida je na voljo še satelitski pogled, ohranjena pa je bila tudi možnost sprehajanja po cestah (StreetView).
Družbena omrežja
Festival ima močno prisotnost na družbenih omrežjih, zato so slednja integrirana tudi v samo spletno stran.
Skrbimo za zanimive, informativne in zabavne vsebine na Instagramu in Facebooku. Na prvi strani so tako prisotni utrinki z Instagrama, na posameznih straneh pa so vgrajene možnosti za naposredno deljenje vsebin preko Facebooka ali Twitterja.
Agencija Ideaz nam zadnjih 7 let nudi celovite storitve pri produkciji spletnih strani, upravljanju socialnih omrežij in spletnem oglaševanju. Ker so zanesljiv partner, ki zna skupaj z nami kreirati celovite komunikacije v virtualnem okolju in nuditi njihovo tehnično dovršeno izvedbo, verjamem, da bo tako ostalo tudi v prihodnje.«