Youtube oglaševanje
Youtube oglaševanje se lahko po dosegu meri z oglaševanjem na televiziji, obenem pa ima v primerjavi z njim veliko več nadzora nad porabo sredstev in zelo natančno določeno ciljno občinstvo med uporabniki.
Nekaj o Youtube-u
Youtube, čigar lastnik je od leta 2006 Google, je največja svetovna zbirka video posnetkov, druga najbolj obiskana spletna stran z milijoni uporabnikov z vsega sveta, hkrati pa tudi drugi največji iskalnik na svetu.
Youtube je izjemno priljubljen tudi v Sloveniji, saj ga uporablja kar 73 odstotkov uporabnikov spleta.
Uporabniki do kanala dostopajo prek namiznih in tabličnih računalnikov, pametnih televizijskih sprejemnikov, v več kot polovici primerov pa preko pametnih telefonov.
Med najbolj priljubljenimi vsebinami so posnetki, povezani s tehnologijo, zabavo, glasbo, pa tudi »how to« in »DIY« (naredi si sam) posnetki, s pomočjo katerih se uporabniki naučijo novih veščin.
Zakaj Youtube oglaševanje?
Možnosti ciljanja
Oglaševalska platforma na omrežju Youtube omogoča številne možnosti ciljanja občinstva oziroma osredotočanja na tiste uporabnike, ki so jim oglasi namenjeni. Omogoča namreč ciljanje uporabnikov glede na njihovo starost, spol, lokacijo, interese ter druge lastnosti. Prav tako omogoča »remarketing« oziroma ponovno trženje – torej prikazovanje oglasov tistim, ki so že obiskali vašo stran ali pa si že ogledali določen video posnetek.
Oglaševanje na Youtubu je lahko zelo dobra dopolnitev oglaševanja na Google Ads, zlasti v primerih, ko bi radi povedali kakšno zanimivo zgodbo ali pa predstavili privlačno ponudbo.
Koliko stane?
Tako kot pri Google Ads imamo tudi pri oglaševanju na Youtubu popoln nadzor nad porabo sredstev. Takšne vrste oglaševanja namreč še ne uporablja zelo veliko oglaševalcev, zato so tudi cene dokaj ugodne.
Velika prednost oglaševanja na Youtubu je, da za oglaševanje plačamo samo takrat, ko nekdo izkaže zanimanje za določen oglas. To pomeni, da ne plačamo nič, če uporabnik oglas preskoči preden ta doseže točko trajanja 30 sekund (ali pa preskoči konec, če je posnetek krajši).
Spremljanje rezultatov
Youtube ima vgrajeno tudi analitično orodje za spremljanje rezultatov oglaševanja, ki omogoča številne vpoglede v podatke in s tem lajša odločitve o optimizaciji kampanj.
Vrste oglasov
Na kanalu Youtube lahko oglašujemo na več načinov – z besedilnimi, grafičnimi in video oglasi. Poglejmo si:
Vrste oglasov | Mesta prikazov |
---|---|
Prikazni oglasi | Prikažejo se desno od videoposnetka in nad seznamom predlogov za videoposnetke |
Prekrivni oglasi | Prikažejo se na spodnjem delu videoposnetka po 15 sekundah |
Videooglasi, ki jih je mogoče preskočiti | Videooglasi, ki se jih lahko preskoči po 5 sekundah in se lahko pokažejo pred, med ali po ogledu videoposnetka |
Nepreskočljivi videooglasi | Videooglasi, ki jih ni mogoče preskočiti, trajajo 15-20 sekund in se lahko pokažejo pred, med ali po ogledu videoposnetka |
Odbojni oglasi | Videooglasi, ki jih ni mogoče preskočiti, trajajo do 6 sekund in si jih gledalec mora ogledati pred ogledom videoposnetka |
Sponzorirane kartice | Gledalci nekaj sekund vidijo gumb za kartice, lahko pa tudi kliknejo v zgornji desni kot in brskajo med karticami |
Zakaj z nami in kako delamo?
Vam nikakor ni potrebno skrbeti ali morate v določenem trenutku uporabiti TrueView Instream ali TrueView Display oglase. Za to bomo namreč poskrbeli mi. Večletne izkušnje z oglaševalskimi kampanjami na Youtubu in ostalih omrežjih nam omogočajo postavitev in optimizacijo kampanj po najboljših praksah.
Aktivno spremljanje analitike je temelj za vse odločitve pri vodenju oglaševalskih kampanj, njihova dobičkonosnost pa naše glavno vodilo.
Zelo pomemben predpogoj uspešnih kampanj na Youtubu so zanimivi videoposnetki, zato smo leta 2015 vzpostavili lastno ekipo za produkcijo video posnetkov – montiramo video posnetke, snemamo na terenu in ustvarjamo animacije.